onsdag 22 februari 2012

"Jag vill inte gå ut"

-Det regnar. Det blåser. Jag ligger inne och spanar idag. 
Trots att matte är ledig och jag faktiskt får gå ut.

Jag vet inte om han tänker så, Zakk, men kanske.
Han har i allafall många favoritplatser inomhus också. Här är några.


Här på köksbänken när det för en gång skull inte stod en massa "krafs" i vägen.



Här i min gamla fåtölj som jag hittade billigt på ett loppis för  tjugo år sedan. 
Min vän Eva klädde om den i ett tyg jag gillar jättemycket.
 Fåtöljen är en favorit för oss tvåbenta. Men nu lägger en fyrbent beslag på den för det mesta...


Här på kökssoffan kan man sitta lite hursomhelst och det gör Zakk. 
Ofta sitter han såhär. Som en liten gubbe. ;)

1 kommentar:

  1. Hihi, är det inte alldeles galet att de kan sitta på det där viset :)! Har också en kisse som sitter så ibland och både jag och barnen skrattar så vi gråter medan hon bara tittar förvånat på oss :)
    Ha det fint, kram Marie-Louise

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!

Om du vill läsa mer

Related Posts with Thumbnails