måndag 17 maj 2010

Gult är inte alls fult...

...tycker en del.
I helgen träffade jag på några som gillar gult.


Några var lite blyga i början. Fick locka fram lite försiktigt...


-Vet inte om jag vill komma fram.

-Ok, en liten stund då...

Men andra var djärva och ville vara med på bild direkt...

-Ha ha, här är jag!


Vilket virrvarr!
Snart, snart slår de ut. Vårt härliga stora körsbärsträd.
Varje år förundras vi så över hur fort det går när det väl börjar blomma. Vi kan åka till jobbet på morgonen och när vi kommit hem är det fullt med blommor. Jag skulle någon gång vilja ta bilder under tiden det slår ut. Ska jag lyckas i år?




Dessa bilder är tagna i lördags.


Nu när jag tittar ut ser jag att de håller på att slå ut. Ska jag springa ut och och ta bilder nu??? Nä, det är ju nästan mörkt. Får vänta tills imorgon...men då är jag ju inte hemma förrän jättesent... ta bilder på morgonen kanske....eller....
Ja, det blir väl som vanligt: Vips så är det fullt av vita blommor och vi fattar knappt hur det gått till - i år igen ;)


Ha en fin vecka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

Om du vill läsa mer

Related Posts with Thumbnails