måndag 17 januari 2011

Ett sprakande, lysande inferno eller när kameran fick eget liv i Barcelona

Jag drömmer mig tillbaka till det varma Barcelona, till det gamla vackra hotellet nära Placa de Catalunya... men vad var det som hände där sista dagen på hotellet egentligen?




 Ett fantastiskt trapphus, lugnt och stilla...

...och inne i det stora sällskapsrummet lika tyst och lugnt




Tittar upp i taket - Fantastiskt, vilket mönster och vilken takkrona!!!


Men vad händer nu?


Ett sprakande inferno startar


Jag hukar mig för blixtarna som far förbi... sviiiiiiiisch...


.... svuuuuusch!






Och så lika plötsligt... allt lugnt och stilla igen


Barcelona - en stad full av överraskningar! ;)

7 kommentarer:

  1. Vilka osannolika bilder och vilken bra historia det blev!
    Ha det gott!/Laila

    SvaraRadera
  2. Åh så läckert. jag verkligen älskar Barcelona!!

    SvaraRadera
  3. Hihi, så kul att du också varit med om att kameran tar en med till andra världar. Att se med andra ögon. Härliga bilder! :)

    SvaraRadera
  4. Wow, så mäktigt, guld och grönt, inte alls illa, magiskt.

    SvaraRadera
  5. Takk for hyggelig kommentar om mine farger:)
    Så nifs/koselig historie fra Barcelona!
    Den byen er min favorittby! Elsker bare GAUDI:)
    Ha en fin kveld.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!

Om du vill läsa mer

Related Posts with Thumbnails